اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط

بسته آموزشی| از ساخت انیمیشن و اوریگامی تا تبدیل عکس به پازل+فیلم

در این بسته «کاردستی» شما می توانید با تماشای فیلم های آموزشی به همراه بچه ها ساخت انیمیشن، اوریگامی کلاه تولد و سبد کاغذی را تجربه کنید تا به این ترتیب، تعطیلات کرونایی برایتان آسان تر سپری شود و به این بهانه، کارهای هنری جدیدی را هم یاد بگیرید.

بسته آموزشی| از ساخت انیمیشن و اوریگامی تا تبدیل عکس به پازل+فیلم

خبرگزاری فارس - سعیده اسدیان: این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا همه مردم از کوچک و بزرگ باید در منزل بمانند و قرنطینه را تجربه کنند و جز برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج نشوند، بهتر است با استفاده از امکاناتی که در خانه داریم، خودمان را سرگرم کنیم.

در این بسته «کاردستی» شما می توانید با تماشای فیلم های آموزشی که توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه شده، به همراه بچه ها ساخت انیمیشن، اوریگامی کلاه تولد و سبد کاغذی را تجربه کنید.

حتی می توانید عکس های محبوب خود را به پازل تبدیل کنید و یا با وسیله ای ساده مثل لیوان یک بار مصرف، صداسازی را امتحان کنید تا به این ترتیب، تعطیلات کرونایی برایتان آسان تر سپری شود و به این بهانه، کارهای هنری جدیدی را هم تجربه کنید.

فقط کافی است روی هر یک از ویدیوهایی که در زیر آمده کلیک کنید تا بتوانید خیلی زود و با وسایل در دسترس تان برای دوستان خود پازل بسازید و یا انیمیشن مخصوص خود را داشته باشید.

 

 

آموزش ساخت انیمیشن

 

آموزش تبدیل عکس به پازل

 

آموزش صداسازی

 

آموزش ساخت اوریگامی کلاه تولد

 

آموزش ساخت سبد کاغذی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول